Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
1 °C 86%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Καταναλωτές: Πού κάνουν τις αγορές τους οι Έλληνες
Ημερομηνία: 27/12/2025, 22:36 - Εμφανίσεις: 15



Η παράλληλη λειτουργία φυσικών καταστημάτων και διαδικτύου έχει διευρύνει σημαντικά τις επιλογές των καταναλωτών, έχοντας αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και αγοράζουν.

Πάντως, σε συνάρτηση με το προϊόν που επιθυμούν να αγοράσουν προτιμούν και διαφορετικό κανάλι πώλησης, ενώ οι επιλογές δείχνουν να διαφοροποιούνται ανάλογα τη γενιά και το φύλο.

Τρόφιμα, ποτά και σνακ Κατ’ αρχάς τα σούπερ μάρκετ λειτουργούν ως βασικός κόμβος αγοράς στη με σημαντική διαφορά, έναντι των αντίστοιχων μεριδίων σούπερ μάρκετ σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο, για όλες σχεδόν τις κατηγορίες τροφίμων και ποτών, με ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 71% και 82%.

Το χαμηλότερο ποσοστό καταγράφεται στα φρέσκα τρόφιμα, όπου το μερίδιο των σούπερ μάρκετ περιορίζεται, εξαιτίας της ισχυρής παρουσίας των υπαίθριων/λαϊκών αγορών και των τοπικών ή ανεξάρτητων καταστημάτων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η θέση των σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών είναι στρατηγική, καθώς διαμορφώνει όχι μόνο το περιβάλλον λιανικής, αλλά και τις επιλογές, τη συχνότητα και την εμπειρία αγοράς (customer experience) για τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Προϊόντα ομορφιάς και καλλυντικά Όπως επίσης τονίζει η Future Consumer Index 2025 (EY) κατακερματισμένη εμφανίζεται η κατηγορία προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με επτά κατηγορίες σημείων πώλησης να διεκδικούν διψήφια μερίδια της συγκεκριμένης αγοράς.

Στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φαρμακεία (27%), ακολουθούν με ίδια ποσοστά τα εξειδικευμένα καταστήματα καλλυντικών (24%) και τα σούπερ μάρκετ (24%) και έπονται τα πολυκαταστήματα/εμπορικά κέντρα (20%) και τα online καταστήματα (20%).document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Με παρόμοια ποσοστά ακολουθούν η απευθείας αγορά από το φυσικό ή online υποκατάστημα της μάρκας (17%) και τα τοπικά ή ανεξάρτητα καταστήματα (15%).googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Τα φαρμακεία και τα σούπερ μάρκετ επιλέγονται, κυρίω...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
· There is a huge difference between someone who loves you and someone who loves the way you make them feel
· What to know about milk
· The borderline narcissistic person
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
1 °C 86%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies